Projekt adatai:
A projekt egy nagyobb iroda került kialakításra, ehhez kapcsolódóan irodabútor is beszerzésre került. Továbbá csökkentve az iroda energia felhasználását 18 db napelem is felhelyezésre került. Illetve a marketing tevékenység is valósult meg, illetve feliratos pólók beszerzése.
A pályázat elvárásai:
Eszközbeszerzéssel kapcsolatos elvárások:
A projekt ezen szakaszában a következő eszközök kerültek beszerzésre:
- Iroda bútor beszerzés: 476.600 Ft
- 5 kW napelem felszerelése: 2.150.600 Ft
Az eszközök aktiválásra kerültek, a számviteli szabályok alapján évi 33%-os leírási kulccsal, így az eszközök 3 év alatt íródnak nullára, de a vállalkozás az eszközöket meg kívánja tartani a fenntartási idő végéig és mivel minőségi termékeket vásárolt így bízik benne, hogy még tovább. A jó szerverek élet tartama is 10 év körül alakul, A projekt része, hogy a 2 év normál garancia mellé, további plusz 3 év helyszíni garanciát vásárlok.
Esélyegyenlősség és környezetvédelmi szempontok érvényesítésével kapcsolatos elvárások:
- Az irodában jelenleg 2 nő dolgozik. A könyvelés, mint szakma, jellemzően női szakma, bár van néhány férfi könyvelő is, de ők jellemzően az informatika terén erősebbek. A könyvelő irodába, szintén egy hölgyet, egy fiatal pályakezdőt szeretnénk felvenni, egyben támogatni a jövőbeni tanulmányait.
- Varga Mihály pénzügyminiszer tervei szerint 2021-re a NAV teljesen papírmentes hivatallá kíván válni. Ehhez az új és innovatív megoldáshoz kíván felnőni informatikai szempontból a könyvelő irodám. Nem csak a bevétel, hanem a kiadási számlák is xml formátumban könyvelődnek. Automatikus, bér és tárgyi eszköz könyvelést valósítunk meg minden cég tekintetében. A bankkivonatokat szintén xml formátumban fogjuk könyvelni. Ehhez jó alapot ad a Takarékbank megalakulása, hiszen így informatikailag is egy jó működő bankkal tudunk dolgozni. Mind -e mellett automatikus cégkapu kezelést kívánunk alkalmazni, így a rengeteg nav közlés között egyetlen fontos információ sem maradhat figyelmen kívül.
Egyéb elvárások:
A vállalkozás konzultált a helyi Alpokalja-Fertő táj Vidékfejlesztési Egyesülettel és erről az igazolását meg is kapta.
Mérföldkövek tervezésével kapcsolatos elvárások
A projektet 2 mérföldkővel kívánja megvalósítani a vállalkozás, ebből jelenleg második mérföldkövet kívánja elszámolni.
A projekt szakmai megvalósítása során a közbeszerzési kötelezettségre vonatkozó elvárások
A vállalkozót közbeszerzési kötelezettség nem terheli.
A projekt szakmai megvalósításával kapcsolatos egyéb elvárások:
1. Önállóan támogatható tevékenységek:
1.1 Eszköz beszerzés:
- Szerver gép: 982.750 Ft.
- Számítógép munkaállomás: 196.790 Ft
- APC szünetmentes: 179.790 Ft
- Szerver garancia kiterjesztés: 148.100 Ft
1.2 Bútor beszerzés
- Iroda bútor beszerzés: 476.600 Ft
1.3 Építmény felújítás:
-Meglévő iroda további 1 Irodai helyiséggel bővül. A tetőszint alatt Gipszkartonozás…. stb tevékenységekkel valósul meg.
2. Kötelezően megvalósítandó, önállóan nem támogatható tevékenységek:
2.1 Kötelező nyilvánosság biztosítása: - Projekttábla
2.2 Műszaki ellenőr alkalmazása:
2.3 Műszaki tervek és dokumentációk elkészítése
2.4 Marketing kiadások: könyvelő iroda logójával ellátott blúzok vásárlása
3. Választható önállóan nem támogatható tevékenységek:
3.1 Megújuló energia hasznosítását célzó fejlesztés:
-5 kW napelem felszerelése: 2.150.600 Ft